amandaxhekiqi.blogg.se

MON-2-3-15

Publicerad 2015-03-02 12:28:54 i Allmänt,

 morniin'


Stannade hemma sjuk idag som väntat, men det känns inte helt fel.

Började min morgon med att äta frukost och lyssna på musik, som vanligt haha

Kände mig lite inspirerad idag och gjorde om lite småsaker, hittade ett skitsnyggt silvrigt kakfat med två våningar som inte direkt används så bestämde mig för att skapa ett sminkställ blev ganska nöjd med det och kände sen att jag ville göra om mer. Så började sortera slänga och städa lite vid sminkbordet och det känns mycket finare och fräschare nu!

Stack sen ner igen och gjorde lite bloggsnacks med min fina waynesmugg och lite waynes grönt te haha, sen blev det en fruktsallad och celsius.

VILL BLI FRISK NU.

 

 
 
xoxo A

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela